Friday, July 24, 2009

Sudut Pengalaman



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua..



Terima kasih kerana sudi melawat blog sy yang tak seberapa ini. Pertama kali menggunakan produk ini, sy hanya meyedari kebaikannya semasa melahirkan anak pertama pada 18 April 2007. Sememangnya saat berpantang tidak terlalu rimas buat sy, tambahan pula darah nifas cepat kering dan tiada sedikit pun rasa tidak seperti mana yang pernah dirasai ketika kedatangan haid sebelumnya.

Ketidakselesaan seperti gatal pada alat sulit, senggugut, sakit pinggang, dan kadang-kadang muka dan kaki pucat kerana terlalu sakit. Selepas hampir 2 tahun usia anak saya, saya mengalami telah mengalami keguguran pada usia 2 bulan kandungan saya. Puncanya???!! Jangkitan kuman pada pangkal rahim. Mulalah saya teringat pada produk itu setelah sekian lama tidak menggunakannya. Dari Saat itulah saya menggunakannya dan sekarang sy kembali hamil.

Syukur Alhamdulillah ..... sudah masuk tujuh bulan usia kandungan saya. Siapa sangka kegatalan pada alat sulit dan ketidakselesaan pada awalnya boleh merebakkan kuman hingga kepangkal rahim. Itulah kenyataan yang diberikan doktor bila berlaku keguguran. Dengan pengalaman yang lepas saya tekad untuk terus menggunakan FC Bio Sanitary Pad ini. Kenapa saya harus sentiasa membeli dan membeli dan membeli lagi sedangkan boleh sebarkan pada kawan, ahli keluarga serta saudara mara. Beli harga ahli lebih menguntungkan bagi diri saya. Ketahuilah, sepanjang masa kita dan wanita-wanita menggunakannya.

Guna bulan ini, bulan depan guna lagi,
Beli Bulan ini, bulan depan mesti nak beli lagi,
Beli untuk diri sendiri tak rugi,
Kalau nak untung jadilah ahli...
Selamat mencuba..


No comments:

Post a Comment